- Részletek
- Írta: er
Orbán Viktor miniszterelnök a február eleji évértékelőjén jelentette be, hogy a kormány hétpontos családvédelmi akciótervet dolgozott ki. A családi otthonteremtési kedvezmény minden korábbinál kedvezőbb feltételekkel lesz elérhető. A bejelentés hatására sokan kivárnak, az ingatlanpiacon visszaesés várható a következő hónapokban.
- Részletek
- Írta: er
Már nem csak a csapatsportokban van az üzlet.
A világban egyre nagyobb üzlet a sport, mind a sportolók mind a vállalatok számára. Magyarországon eddig is népszerű volt a csapatsportok támogatása, de már az egyénekkel is sokan működnek együtt: a KKV szektor számára ebben van a jövő.
Mindenhonnan márkanevek jönnek velünk szembe: mezek, óriásplakátok, tévéreklámok, influenszerek hirdetik a cégeket. Valamivel ki kell tűnni a sokaságból, amire jó lehetőséget ad a sport a vállalatok számára. A sportolók teljesítményükkel jelen vannak a hagyományos médiában, rengeteg követőjük van az interneten, emellett hitelesek a klasszikus hirdetésekben is. Ezt sok cég ismeri fel: már a kis- és középvállalkozások is nagy számban használják őket marketing célokra.
"Vitathatatlan, hogy a csapatsportok messzemenőkig vonzóbbak a nagy támogatók szemében, de egyre több kisvállalkozás alakít ki egyéni sportolókkal együttműködést. Ennek oka, hogy kedvezőbb feltételekkel tudnak üzletelni, személyesebbek az általuk közölt üzenetek, és véleményvezérekként is erősebbek. Találkoztam olyan vállalkozóval is, aki csupán a sport szeretete miatt dolgozott együtt egy élsportolóval, ezzel is támogatva az ő pályafutását. Az együttműködés akkor jó, ha mindkét fél megtalálja a számítását. Legyen ez gazdasági, népszerűségi vagy akár szimpátia alapú számítás, ha a vállalkozás eléri a kívánt eredményt, a sportoló pályafutása vagy mindennapjai pedig könnyebbé válnak akkor lesz win-win szituáció" - mondta ifj. Tóth György, a CareerSport Management alapítója.
Edző mellett menedzserre is szükség van
A szakember szerint a KKV szektor és az élsportolók együttműködését pont a szervezetek mérete teszi nehézkessé. Mint mondja: az edzők és a sportolók többnyire nem üzletemberek, akik beszélnék a vállalkozók nyelvét.
"Egy sportolónak a napi két vagy több óra edzés mellett nem kellene, hogy reklámszerződésekről tárgyaljon. Ha konstruktívan, sokat ötletelve azon dolgozunk mi menedzserek, hogy ugyan a sportoló érdekeit képviselve mégis megfelelő szolgáltatási csomagot adjunk a vállalkozónak, akkor a KKV is megnyerhető. Ez a szakma itthon alapjában véve még nem azon a polcon van mint ahol lennie kellene. Fontos és felelősségteljes szerep hárul ránk, mert nagyban rajtunk múlik, hogy milyen egy sportoló megítélése. Sajnos itthon nem általános jelenség az, hogy menedzsered van, nem úgy mint nyugaton ahol évtizedek óta nagy becsben tartott szerep a sportolók életében.
Persze vannak olyan egyéni sportolók akikről ezt a "terhet" az edző próbálja meg levenni. Intézi a sporttal kapcsolatos dolgokat, koordinálni próbálja a megjelenéseket valamint próbálja aktívan tartani a kapcsolatot a támogatókkal. Akinek flottul megy, az előtt le a kalappal, de azt látom, hogy egy vállalkozó szemében az edző az edző, a sportoló az sportoló és nem üzleti partner. Sokan úgy érzik, hogy hatékonyan megy, de véleményem szerint az esetek többsége lehetne hatékonyabb is" - nyilatkozta ifj. Tóth György.
A CareerSport Management alapítója fontosnak tartja, hogy a magyar sportba olyan új szellemiséget hozzon ami a személyes kapcsolatokra alapoz és nem a nyereség hajkurászására!
"Büszke vagyok arra, hogy minden sportolómnál sikerült a támogatói szerződéseket meghosszabbítani, ami egy jó visszaigazolása a munkámnak és annak, hogy ami értékrendet képviselek, annak van létjogosultsága. Fontos lenne, hogy mindenki hosszútávban gondolkodjon, és ne a gyors meggazdagodást hajtsa" - tette hozzá ifj. Tóth György.
|


- Részletek
- Írta: hirado.hu
Március 19-éig igényelhetik a látássérültek, hogy Braille-írással készült értesítőt küldjön neki az európai parlamenti (EP-) választásról a Nemzeti Választási Iroda (NVI). Ugyancsak jövő keddig igényelhető az egyszerűbben megfogalmazott tájékoztató.
- Részletek
A tervek szerint áprilisban megnyílik a békásmegyeri piac új csarnoképülete és az ahhoz tartozó mélygarázs – mondták el Óbuda-Békásmegyer vezetői Budapesten, egy háttérbeszélgetésen. A III. kerület polgármestere a városrész legnagyobb problémájaként a közlekedési „anomáliákat”, köztük a HÉV-vonal okozta közúti közlekedési nehézségeket jelölte meg, és felvetette, hogy a szentendrei HÉV-et le kellene süllyeszteni a föld alá.

- Részletek
- Írta: ujbuda.hu
Idén már több mint 5 millió embernek készít külön kérés nélkül a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) személyijövedelemadó-bevallási tervezetet. Akinek nincs ügyfélkapuja, március 18-áig kérheti a tervezet postázását.
- Részletek
- Írta: Kerületi Újság
A 33 tagú Fővárosi Közgyűlésben a Nemzeti Választási Iroda adatai szerint, a szavazatok 100 százalékának összesítése után a jelölőszervezetek mandátummegoszlása a következő.
- Részletek
- Írta: Budapest.hu

- Részletek
- Írta: er
Az elmúlt évek enteriőrjeire jellemző feltűnő színek idén a külteret is meghódítják. Végre itt az idő, hogy igazán merész légy kerted vagy teraszod kialakításakor. Válassz izgalmas mintázatokat, változatos színeket a trendi és friss hatásért! A színes kaspók, élénk virágok, az ipari felületek és az égetett csempék mind olyan design elemek, melyekkel könnyedén felfrissítheted a kerted vagy a teraszod.
A tavasz közeledtével a téli hónapok bezártsága után egyre növekszik az igény a kültéri időtöltésre, mindenki vágyakozik a madárcsicsergésre és a buja virágillatra. Újdonság, hogy idén még nagyobb figyelmet kapnak az okosan kialakított kerti búvóhelyek. A nagyobb kerti terekről leválasztott kisebb kinti építmények igazán meghitté varázsolják a szabadtéri időtöltést, és kedveznek a többgenerációs kerti összejöveteleknek is. Ha ilyesmiben gondolkozol, fordíts kiemelt hangsúlyt a világítás és a takarás kialakítására, hiszen egy igazán jó beszélgetésnek feltétele a bensőséges hangulat.
Ha már a társasági életnél tartunk, ugyan mi lehetne szórakoztatóbb közösségi élmény, mint egy finom vacsora a kertben? A rozsdás grillrács és magányosan árválkodó szalonnasütő ideje viszont végérvényesen lejárt. A gyártók 2019-ben is multifunkcionális és egyszerűen használható berendezésekkel, mobil kemencékkel, kerti sparheltekkel, és a zöldségek pároláshoz használható eszközökkel csábítják a kerti sütés rajongóit. A hangulatos teraszmelegítőknek köszönhetően pedig a hűvösebb nyári estéken is hajnalig lehet borozgatni a szabad ég alatt.
Ma már egyre több okos kerti eszközből válogathatunk, melyek kommunikálnak a telefonokkal, így egy érintéssel távvezérelhetővé válik az öntözőrendszer vagy épp a fűnyíró. Mivel a kültéri wellness is egyre népszerűbb, a gyártók mobilról vezérelhető pezsgőfürdőkkel kápráztatják el a vevőket, de kaphatók olyan kültéri tusolók is, melyek napelem segítségével melegítik fel a vizet. A kerti okosvilágítás-rendszereket előre is beprogramozhatod, de használhatod őket mozgásérzékelővel, vagy akár okostelefonoddal is vezérelheted a fényeket.
Növénytrendek 2019-ben
Jó, ha tudod, hogy 2019 a szokatlan formájú növények éve. A hatalmas levelű, egzotikus hatású beltéri zöldek egyre nagyobb teret követelnek a kertekben is, hiszen könnyen alakíthatsz ki velük látványos kompozíciókat, és a függesztett és futónövények is egyre gyakrabban bukkannak fel a szabadban, melyek könnyen feldobnak egy konvencionális kerti felépítést is.
Az éghajlatváltozás hatásait ellensúlyozó praktikák 2019 vezető irányzatának számítanak, amit érdemes magunkévá tenni. Bár a modern öntözőrendszereknek köszönhetően mindig a megfelelő vízellátást lehetne biztosítani, ha környezettudatos szeretnél lenni, válassz szárazságtűrő növényeket! A környezetvédelem szempontjából egyre nagyobb a jelentősége az esővíz összegyűjtésének, szárazabb időszakban inkább ezzel locsolj!
2018 a vadvirágokkal való kísérletezés éve volt, 2019 pedig az az év, amikor ezek a próbálkozások végre beérnek. Ha szeretnéd megidézni az érintetlen természet egy darabkáját az otthonodban is, a vadvirágokkal nem tudsz mellé lőni, és ha kellően ügyesen válogatod össze őket, akkor kerted márciustól novemberig virágozni fog!
- Részletek
- Írta: Budapest.hu
Mi lesz ma a vacsora?
Lejárt- Részletek
- Írta: er
Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány
Áruházi kóstoltatásokkal, televíziós és rádiókampánnyal, valamint népszerű influencerek bevonásával népszerűsíti a sertéshúsfogyasztást az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT). A 2019. április 18-ig tartó kampány elsődleges célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a tudatos vásárlásra, a sertéshús fogyasztásának fontosságára, valamint a sertéságazat helyzetére.
A sertéshús a magyar gasztrokultúra egyik kiemelt alapanyaga, amelynek a táplálkozási szakemberek szerint is fontos szerepe van a változatos, kiegyensúlyozott étrendben. A „Mi lesz ma a vacsora? - Egy minőségi sertéshús minden ízében különleges” szlogen alatt futó tavaszi sertéskampány egyik legfontosabb célja a szervezők szerint, hogy a sertéshúsra ne csupán koleszterinforrásként, hanem vitamin- és ásványi anyagban gazdag élelmiszerként tekintsenek a vásárlók. A fogyasztásösztönzésen kívül természetesen a sertéságazat stabilizálódását, a sertésállomány csökkenésének megállítását, és az ágazatban dolgozók helyzetének javítását is célozza a kampány.
Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára a sajtótájékoztatón elmondta: „A kampánnyal az ellenőrzött és jó minőségű, biztonságos hazai sertéstermékek fogyasztására kívánjuk felhívni a figyelmet. Emellett fontos szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése is. Az utóbbi években a fogyasztói kampányok és a fokozatosan bevezetett áfa-csökkentés hatására a fogyasztási kedv is növekedett. Az Agrárminisztérium külön költségvetési forrást biztosít a sertéshús fogyasztást ösztönző marketing tevékenységre, amely a 2018/2019-es szerződés szerint 440 millió forint.”
Az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese, Giczi Gergely ismertette a kampány főbb elemeit. Eszerint a Társaság a promóciós időszakban összesen 75 alkalommal, 25 élelmiszerüzletben tart kóstoltatásokat Budapesten és további 14 településen országszerte, valamint országos médiakampánnyal is készülnek. „Az évek óta tartó kampány hatására a sertéshús fogyasztás folyamatosan növekszik, mára fej-fej mellett halad a slágernek számító baromfihússal. A sovány sertéshús fogyasztását többek között magas vastartalma miatt a táplálkozási szakemberek is rendre javasolják, így nem csoda, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak étkezésünkben.” – nyomatékosított Giczi Gergely.
A médiakampány keretében televíziós és rádiós hirdetések, nyomtatott és online kiadványok, a közösségi média és népszerű influencerek, például Marton Adrienn gasztro műsorvezető közreműködésével találkozhat a kampány üzenetével a nagyközönség.
Az AMC ügyvezető-helyettese hozzátette: a Társaság 2019. április 11-én szakmai konferenciát szervez „Merre tovább sertéságazat?” címmel. „Ezen kívül kifejezetten szakácstanulók számára szervezünk versenyt „Hazai ízek, hazai asztalokon” címmel, melynek során sertéscombból kell a séfjelölteknek olyan ételkreációt készíteniük, amely egyaránt megállja a helyét a közétkeztetésben és az éttermi kínálatban is. A verseny döntője 2019. április 12-én lesz” – hívta fel a figyelmet Giczi Gergely.
A Vágóállat és Hús Szakmai Szervezet és Terméktanács szakmai titkára, Menczel Lászlóné az ágazatban dolgozók képviseletében elmondta: Magyarországon a sertéstenyésztésnek több évszázados hagyománya van. Ez a tapasztalat jelenik meg a gazdák szakértelmében, a fajtaösszetétel meghatározásában és a takarmányozásban is. „Magyarországon döntően gabonaalapú eledelt adnak az állatoknak, amellyel a sertéshús átlagon felüli minőségét biztosítják a gazdák” - tette hozzá.
A sertéskampányról a legfrissebb információkat az Agrármarketing Centrum honlapján is megtalálhatják az érdeklődők, a https://www.amc.hu/serteskampany/ oldalon. A kampány reklámfilmét a https://www.youtube.com/watch?v=xXGZXMKyz5g&feature=youtu.be linken is megtekinthetik.

- Részletek
- Írta: ujbuda.hu
Elkészült az szja-bevallási tervezetekkel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), a tavalyihoz képest csaknem ötszázezerrel többen, 5,6 millióan kaphatnak segítséget az adóbevalláshoz.

- Részletek
- Írta: Kerületi Újság
Karácsony Gergely (MOMENTUM-DK-MSZP-PÁRBESZÉD-LMP) nyerte a főpolgármester-választást a Nemzeti Választási Iroda adatai szerint, a szavazatok 100 százalékának összesítése után.

- Részletek
- Írta: csalad.hu
A teljes körű casco biztosítások éves átlagdíja 93 200 forint volt tavaly, ez tíz százalékos emelkedés 2017-hez viszonyítva - közölte a Netrisk.hu biztosítási alkuszcég a saját adatbázisa alapján.
A Budapest rovat további hírei
A címlapról
Ingyenes tartalomfeltöltés
-
Apróhirdetést adhat fel budapesti és pest-megyei önkormányzati újságokba, valamint honlapunkra.
-
Nagy hirdetést adhat fel budapesti és pest-megyei önkormányzati újságokba, valamint honlapunkra.