Az ilyenfajta beszámolók mindig szubjektívek is, mint ez a blog nevében is szerepel.

Ettől függetlenül megtörtént és fájdalmas. Önmagában is megéri a sztori, hogy billentyűzetet ragadjon az ember, de ez már nem az első eset, hogy elégedetlen vagyok a márkával. De kezdjük az elején.

Megjött az Android 13 frissités és az UI5 felhasználói felület A Galaxy A72-re!

Eddig tartott a jó hír. Persze rányomtam a frissítésre, mint már annyiszor ennél a készüléknél és Xiaomi elődjeinél. 

Itt kell megjegyezni, hogy ELVILEG minden ilyen művelet előtt le kellene menteni a fontos adatokat, fényképeket, videókat.

De ugye ezt nem szoktuk megcsinálni, mert joggal várjuk el, hogy a frissítés gond nélkül megtörténjen.

Ezúttal azonban nem így történt, az Android 13 frissítést követő újrainduláskor a készülék a feloldáshoz használt kódot nem fogadta el. (Nem a SIM-kártyáét.) Egyúttal közölte, hogy 23 óra 57 perc múlva újra megpróbálhatom... Így is történt, de akkor sem fogadta el.

Mondhatjuk, hogy rossz kódot adtam meg. De ki felejti el a születési évét?

A készülék garanciális, irány a Samsung cset, ott sem tudtak segíteni, így tovább a Samsung szaküzlet / szakszervizbe.

Ők is csak teljes adatvesztéssel tudják használhatóvá tenni a telefont! Bizonyára tudnák máshogy is, de a személyes adataimat - gondolom - meg kell tőlem védeni. Végül is ez eléggé méltányolható indok, hogy elveszítsem a legutóbbi külföldi utazás és a nyár legszebb megörökített élményeit.

Nem kértem a szolgáltatást, egy gyári beállítások visszaállítását (hard reset) az internet alapján én is meg tudok csinálni, akkor legalább nem kell papírokkal macerálni és napokat várni a szervizre.

Persze kutathattam volna még fél napot, hogy találok-e valamilyen szoftveres eszközt vagy ilyen-olyan szakértőt, aki jópénzért megkímél a Samsung hivatalos frissítése okozta károktól, de nem tettem.

Szóval most itt tartok. Meg volt a hard reset, a telefon helyreállítja, amit lehet. Keserű tapasztalat volt.

Kormányablak hírek

A hírcsatorna nem található.

Még több írás a blog rovatból

A gyorsabb áthaladás ILLÚZIÓJÁNAK érdekében, kérjük fáradjanak az önkiszolgáló kasszákhoz!
Csütörtök este 6 óra, munka utáni bevásárlás, hatalmas sorok a kőbányai Sibrik Lidlben.
Átfógó, a teljes lakosságot célzó pénztárosképzést indítottak a kiskereskedelmi láncok Magyarországon.
Az első Samsung készülékem. Nem biztos, hogy a következő is ez a márka lesz.
Ha egy 7 évessel megy vásárolni az ember, gyakran nehéz kérdésekre kell válaszolnia.
Beszélgetésekben rendszeresen előjön a téma és mindig meglepődök ismerőseim naivitásán vagy rossz memóriáján.
A videó a Pesti úton készült. Jól demonstrálja a veszélyhelyzetet.
Janka ebben a videóban saját történetét meséli el – az általánosítás szándéka nélkül.
A politika beteg módon rátelepszik az emlékezetre. Véleménycikk.
Egy nő először mentálisan, majd fizikailag hagyja el a férfit. A Világ szerintem blog írása.